czwartek, 20 marca 2014

Babcia Królowa.

Jedną z najważniejszych kobiet w moim życiu jest moja babcia. To ona wprowadziła mnie w świat kobiecych tajemnic. Dostałam od niej pierwszy krem do rąk, który zresztą podjadałam, bo był cytrynowy i moja wyobraźnia odpływała, gdzieś w kierunku kremu tortowego. To babcia nauczyła mnie gotować zupy, które są dzisiaj najważniejszym punktem w naszym domowym jadłospisie. Nauczyła mnie tez kilku rzeczy mniej przystających damie, jak np. śpiewanie rubasznych piosenek, ale tego lepiej nie będę przytaczać.


Kocham moją babcię bardzo mocno i jeszcze powiem Wam, że ona jest królową, taką prawdziwą! Ma na nazwisko "Król" i zawsze jak dzwoni przedstawia się jako "babcia królowa". :)

Scrap powstał w związku z marcowym tygodniem inspiracji na blogu scrapki.pl, którego tematem jest KOBIETA. Czas na zgłaszanie prac jest do niedzieli. Zajrzyjcie po inspiracje od naszego DT --->klik.

u.  

2 komentarze: