poniedziałek, 21 stycznia 2013

PRZYKLEJ TO!

Człowiek już w czasach prehistorycznych zajmował się zbieractwem. Ten rodzaj zajęcia dobrze znany jest wszystkim scraperkom, które muszą okrajać swój budżet. Jest to nie lada wyzwanie, zwłaszcza na początku przygody ze scrapbookingiem. Przemycacie w swoich pracach nietypowe przedmioty, wyszukujecie super okazje w sklepach papierniczych, zbieracie ładne ulotki? Ja zdecydowanie tak! A oprócz mnie znalazło się jeszcze kilka dziewczyn, które chcą się podzielić swoimi pomysłami. Temat wałkowałyśmy z Lejdiszonem od kilku miesięcy, a że zaczął się nowy rok, czas najwyższy osadzić pomysł w wirtualnej rzeczywistości. Zapraszam Was bardzo serdecznie w nowe scrapowe miejsce. Wystarczy, że klikniecie w powyższy baner a poznacie wszystkie szczegóły!
Ruszamy! :)
u. >I<

1 komentarz:

  1. Jako że zaglądam, lubię, czytam i czasem nawet komentuję ;) postanowiłam wyróżnić Twojego bloga. Jeśli nie jesteś przeciwnikiem tego typu zabaw - zapraszam do mnie po wyróżnienie! A nowy projekt jest świetny! Już się zapisałam do grona obserwatorów i czekam na pierwsze wpisy!

    OdpowiedzUsuń