wtorek, 8 stycznia 2013

metkowe szaleństwo

Kolejna odsłona poczynań RE-SCAPowej grupy, tym razem pod znakiem metek. Siedziałyśmy sobie przedsylwestrowo z Lejdi i jarałyśmy się ładnymi metkami. Cóż... dobrze, że jest na tym świecie więcej osób, które rozumie zajawkę zbierania ładnych "śmieci" :). No i tak od metki do metki, nie mogłam się zdecydować, więc na scrapie wylądowało 10 sztuk.
papier bazowy: Die Scrapperin
dodatki: Prima, Die Scrapperin, SODAlicious, ILS, Dekoracyjna Taśma, Scrapki.pl, ATD, metki, tusz kreślarski, pasta strukturalna, maska i stempel od Lejdi, meeeetki
Macie metkową fazę? Które sklepy produkują Wasze ulubione?
u. >I<

16 komentarzy:

  1. House! Zawsze mają z jakimś fajnym zdjęciem lub napisem :)Troll, Butik i Cropp też czasem mają coś fajnego ;) Ostatnią kolekcję z Butiku zabrała mi bratanica męża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. house obowiązkowo! muszę butik sprawdzić :)

      Usuń
    2. popieram! house ma zawsze fajne nity na metkach :)

      Usuń
  2. Aż 10! :D ahahah czad !
    Hous od jakiegoś czasu robi takie metki, który budzą żądzę posiadania ich, nawet bez kupowania xD znaczy nie żeby coś :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula ale poszalałaś, bomba !!!!! a te kwadraciki, prostokąciki białe to co to jest - zdradź tajemnice , nieziemsko to wygląda ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to maska Lejdiszonowa, nie wiem jakiej firmy
      dzięki :*

      Usuń
  4. no boskie to tło, recykling pełną gębą! super skrapiszon!

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja cież cię! Aż tyyyyyyyyle? Świr! :P
    a tagŻurnal to Żurnal na tagach - nic wielkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świr od razu phi ;)
      żurnal na tagach brzmi dobrze :)

      Usuń
  6. ależ jestem bosko oskrapowana. zaglądam, pewna tego, co zobaczę, a tu jeszcze takie przeszycia. no fafarafa. i chyba wykorzystałaś rekordową liczbę metek

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha no to napad na H&M był co?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. :D ja zbierałam metki, ale wszystkie wychlasnęłam przy remoncie i sprzątaniu. Nie umiem ich wykorzystywać :P Może właśnei przydało by mi się takie wyzwanie? Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń