piątek, 16 marca 2012

gościnnie w piaskownicy i projekt 52 # 7

papiery: ILS, ATD, IKEA
alfabet: Studio Calico
dodatki: ILS, Heidi Grace disigns, K&Company, Making Memories, Prima Marketing, nitki, akwarele

Na blogu Art-piaskownicy znajdziecie nowe wyzwanie kolorystyczne, do którego zostałam zaproszona jako gość --->klik. Wiosenna paleta kolorów, którą wykorzystałam jeszcze w zimowej aurze, bo za moim oknem wciąż szaro. Wypatruję wiosny i chociaż są jej pierwsze oznaki, to słońca w tym tygodniu jak na lekarstwo. Poza tym bardzo dużo się dzieje z remontem, który jeszcze na dobre się nie zaczął  i jestem zmęczona. Więc żeby Wam nie marudzić (na co mam teraz wielką ochotę) pokażę jeszcze tylko kolejną odsłonę mojego projektu 52 i uciekam.
papiery: ILS, karton
alfabety: Studio G, Loopy Lou
dodatki: ILS, akwarele, kratki zeszytowe, cienkopis

52 # 7 - zdjęcie uwieczniające element codziennego życia, nie rodzinę i wydarznie.
Tym razem zamiast LO'sa przygotowałam coś zupełnie innego - zeszyt z przepisami kulinarnym.  Czasem lubię coś ugotować, a odkąd mam dostęp do własnego ogródka, łąki i lasu pichcę też różne czarodziejskie mikstury jak syrop z sosny, miód z mleczy czy różany cukier. Z roku na rok przepisów przybywa, a ja je gubię, bo mam syndrom karteczkowca. Przepisuję i zapisuję wszystko co jest ważne, na różnych kartkach i kateluszkach. Potem one oczywiście się gdzieś zapodzieją, a ja się w tym systemie zaczynam gubić. Postanowiłam to zmienić i zakładam zeszyty - teraz zamiast miliona karteczek, będę miałam tysiące zeszytów :). Taki kraftowy zeszyt z przepisami chodził mi po głowie od bardzo dawna. Rok temu zrobiłam nawet pierwszą stronę z tym samym zdjęciem miodu z mleczy, które widzicie powyżej. Kiedy zabrałam się za ciąg dalszy doszłam do wniosku, że tamta strona jest za duża, więc zrobiłam zupełnie nową w wymiarze standardowego zeszytu szkolnego A5 (?). Mam nadzieję, że za jakiś czas wstawię zdjęcie przepełnionego przepisami notatnika.
Właśnie wyszło słońce!
Spokojnego weekendu, a jutro zapraszam na spacer.
u. >I<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz