poniedziałek, 11 marca 2013

w poszukiwaniu wawrzynka wilcze łyko

Pisałam ostatnio o podejrzeniach, że ktoś zapomniał włączyć u nas wiosnę. Obawy te dopadają mnie co roku na początku marca. Na około wszem i wobec obwieszczenia, że idzie wiosna, zdjęcia przebiśniegów, a w podlaskich lasach zima hula w najlepsze. Doedukowałam się trochę przyrodniczo i postanowiłam szukać mniej oczywistych oznak wiosny. Padło na wawrzynka wilcze łyko. Coś mi się zdaje, że gościł on już kiedyś na blogu, bo znamy się z tym krzaczkiem od jakiegoś czasu. Znajomość ta jest dosyć specyficzna, bo kiedy udaje mi się na niego trafić jest w fazie przekwitania. Wstawiam zdjęcie z zeszłego roku, żeby było wiadomo o czym w ogóle mowa :).


Wawrzynek jest przodownikiem pracy, kwitnie jako pierwszy, podobno już w lutym. W tym roku postawiłam sobie za punkt honoru zrobić zdjęcie wawrzynka kwitnącego, nie przekwitającego. No i chodzę po lesie od połowy lutego i szukam. Wyprawa prawie jak po kwiat paproci albo "niebieski kwiat i kolce, niebieski kwiat i kolce", tak mnie ostatnio podsumowano. Kwiatnącego wawrzynka nie widać, ale niosę wieść, że w najzimniejszej części kraju przyroda zaczyna się budzić - przylaszczki - przytulaszczki wczorajsze.



Z wawrzynkiem czy bez za tydzień witamy wiosnę. Tradycyjnie już z marzanną i ogniskiem.  Zaproszenie zrobione, goście potwierdzają przybycie, nawet przy dziesięciostopniowym mrozie i śnieżycy za oknem czuję wiosnę.

papier bazowy: ILS, Divine this line
dodatki: taśma izolacyjna, karteczki z notesu, nitka, akwarele, szablony, pasta strukturalna, ILS, SODAlicous, Ormolu, Tersa Collins

Przy robieniu zaproszenia wykorzystałam taśmę izolacyjną. Więcej na ten temat na blogu Przyklej to!.

Ciepłego tygodnia,
u. >I<

6 komentarzy:

  1. ooo przylaszczka prawie spełnia kryteria! ma jakieś kolce? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, no i wsumie znalażłaś niebiesi kwiat, yulko kolcy mu brakuje :P


    Strasznie fajniaste LO, ten efekt maski i akwareli, mhrry! Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. hellooooł laski?!? przylaszczki są fieletowe a nie niebieskie! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od razu zauważyłam fiolet, nie to co L. i A. :P

      Ale mnie w bambuko zrobiłaś tym starym zdjęciem hahahaha.
      Wydaje mi się, że w tym roku bardziej zauważalne jest wyczekiwanie na wiosnę, każdy ma ciśnienie, żeby w końcu zima się skończyła xD mam nadzieję, że swoją zawziętością w poszukiwaniu, przywołasz ją. Jak Ci się nie uda to rozumiesz, rzucamy na pożarcie piraniom lub co gorsze, wpuszczamy skraperki do Twojego domu pod nieobecność z pozwoleniem na korzystanie z zasobów. Zatem masz się postarać...praca cudna :*

      Usuń
    2. masz lepiej skalibrowany monitor :D

      najazd scraperek na moje kartony to by było niezapomniane przeżycie, pytanie dla kogo bardziej :)

      a z tym wyczekiwaniem, to pewnie dlatego, że wszyscy czują się zrobieni w bambuko, już było słonecznie, a tu śnieżyce znowu :/

      Usuń
  4. a ja już myślałam, że to tegoroczne zdjęcie i mogę wypatrywać słońca za oknem :(
    zaproszenie fajnie pociapane farbą :)

    OdpowiedzUsuń