wtorek, 4 stycznia 2011

nowe plany i projekty

Siedziałam sobie dziś dłubałam i rozmyślałam, że nowe papiery by mi się jako baza przydały. W tym samym momencie, kiedy myśl ta mnie nawiedziła usłyszałam dzwonek do drzwi! Tadam! Są! Pachnące nowością  kolekcje ILS - Beyond Imagination i Look(at)me! Tak mnie inspiracja walnęła, że lepię i szyję jak szalona. Buena Vista w tle leci, a ja się czuję jak na wakacjach! Kolorów w środku zimy mi się zachciało :) I tak oto zamiast oscrapować zdjęcia sylwestrowe powstał LO dla mamy z okazji jej urodzin. Lift TEJ pracy Mumki. Żeby Wam się wakacyjnie zrobiło też sobie posłuchajcie :)


Nowych pomysłów ostatnio mi się w głowie trochę urodziło, będę powoli próbowała wprowadzać je w życie. Na początek styczniowy pamiętnik w formie foto. Zdjęcia robię codziennie, z wrzucaniem codziennie będzie gorzej, więc albo na flickr zapraszam, albo czekajcie na pakiety takie jak teraz nastąpi.

01/31 styczeń 2011 noworocznie (to już było)

02/31 styczeń 2011 zamieć, w drodze powrotnej z wyjazdu sylwestrowego

03/31 styczeń 2011 zakupowo, stemplowo, ważka oczywiście najważniejsza

04/31 styczeń 2011 siostrzane popołudnie

Styczeń w zeszłym roku obfitował w posty, więc mam nadzieję, że tym razem zmobilizuję się i wytrwam.
U mnie to na dzisiaj tyle, ale jeszcze u Asicy słodkości.
u. >I<

1 komentarz: