niedziela, 2 stycznia 2011

dzień dobry w nowym roku

Życzę Wam samych dobrych dni i wyjątkowych chwil, spełnienia marzeń, szczerych ludzi wokół. Bądźcie szczęśliwi, realizujcie plany i wierzcie w siebie!
Moje przywitanie nowego roku było śnieżne i wesołe, ale na relacje sylwestrowe przyjdzie jeszcze czas. Narazie zrobiłam sobie małe podsumowanie poprzedniego roku w blogowym świecie. Nie miałam pojęcia, jak dużo rzeczy wydarzyło się przez ten rok w Dworzysku. Znaczy... wiedziałam, że się działo i to i tamto, ale jakoś nie ogarniałam tego całościowo. Cieszę się :) Wyszło tego tyle, że miałam problem z wybraniem jednego zdjęcia z każdego miesiąca. Fotka grudniowa już jest, więc czas na kilka zdjęć od marca do listopada. Kolorowa mozaika. :)
Kolejnego tematu miałam nie ruszać, ale w sumie to też spory kawałek mojego blogowania, więc co mi tam. Scrapbooking. Tu też się zdziwiłam. Myślałam, że nie będę miała z czego wybierać, a w sumie trochę tego zrobiłam. Najbardziej cieszy mnie, że są prace, z których jestem zadowolona. Wiem, wiem, że to mało skromne, ale to miłe uczucie :)
I taki to mini przeglądzik mi wyszedł. Lubię blogowanie i ten kawałek mojego świata. Dziękuję, że go odwiedzacie :)
u. >I<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz