sobota, 26 maja 2012

wywiadowczo

papier: ILS
dodatki: ILS, Dekoracyjna Taśma, SODAlicious, Makowe Pole, K&Company, spray akrylowy, nitka

Kiedy Noomiy napisała, że chce zaprosić mnie na swój blog i przeprowadzić ze mną wywiad ucieszyłam się ogromnie. Miałam tremę odpisując na zadane pytania i mam tremę zapraszając Was teraz do przeczytania tego wywiadu, ale przecież w końcu po to powstał, żeby go czytać, więc --->klik zapraszam :). Wyniki candy znajdziecie tu ---->klik. Dziękujemy za liczny udział, wygraną osobę prosze o kontakt mailowy.
Noomiy jeszcze raz dziękuję za zaproszenie :*
Wspaniałego wieczoru,
u. >I<

4 komentarze:

  1. kochana! To ja okroooopnie dziękuję za wszystko!
    Za cudownego scrapa z cudownymi słowami (na bank zawiśnie już wkrótce na moim stryszku!), za candy, za pięknie napisany wywiad (nawet nie wiesz jaką miałam radość z czytania go!) i przede wszystkim za Ciebie, że jesteś taką inspiracją! :*
    Ps. Na bank będę miała pole lawendowe!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dziękuję za wygraną :)
    Jestem taka szczęśliwa!!!
    Moje namiary wysłałam mailem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulietto miło mi było przeczytać wywiad z Tobą i jeszcze bliżej Cię dzięki niemu poznać;-***

    OdpowiedzUsuń