czwartek, 30 grudnia 2010

prezentowo

Kilka postów temu pisałam, że sklep  I {lowe} SCRAP obchodzi swoje drugie urodziny. Z tej okazji dziewczyny "szastają" nowymi kolekcjami na lewo i prawo. ;) Zobaczcie jak nadal świętują i jakie cuda wyczarowały --->TU i TU.
Koniec roku już za pasem, ale ja jeszcze poświątecznie chcę Wam cosik pokazać. Na podsumowanie roku będzie jeszcze czas. Najpierw zawieszki na prezenty z papierów ILS.
Skarbonki, które powędrowały w prezetach gwiazdkowych dla moich sióstr. Na spełnienie marzeń. Sama jestem ciekawa efektu zbierania. Agata nawet czekoladki z kalendarza adwentowego zjada w pierwszym tygodniu :) No nic, oby się szybko napełniły.
I najsmaczniejszy tegoroczny prezent "Dworzyskówka" w dwóch wydaniach. Wszyscy obdarowani wrócili po dolewkę. Jakby ktoś etykietkami był zainteresowany są stąd:  http://bestyjeczka.blogspot.com/2010/07/etykietki-na-przetwory.html
W Dworzysku jest przepięknie! Zaspy po pachi, droga zawiana. Po weekendzie zaproszę Was w nasze śniegi.
W uszach ciągle Norah. Też tak macie, że z nową płytą słuchacie poprzednich tego wykonawcy? Cały dzień słuchałam wszystkich po kolei w kółko i ku mojemu zaskoczeniu najnowsza najbardziej mi się podoba.
u. >I<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz