piątek, 29 czerwca 2012

Jeżycjada

papier: SODAlicious
alfabety: Making Memories, ATD
dodatki: SODAlicious, ILS, poznańskie ulotki, akwarele, cienkopis, spray akrylowy

To już moja ostatnia praca jako gościa w DT ScrapMap. Podsumowanie miesiąca za kilka dni na blogu, a teraz lećcie zobaczyć najnowszą mapkę --->klik
Uwielbiam Jeżycjadę! Dla niezaznajomionych z tematem napiszę, że jest to cykl książek autorstwa Małgorzaty Musierowicz, więcej TU--->klik. Akcja w większości toczy się na poznańskiej dzielnicy Jeżyce stąd nazwa serii. Pierwszą książkę przeczytałam mając lat "naście" i wciągnęłam się całkowicie. Marzył mi się spacer po opisywanych miejscach. Jakiś czas temu udało mi się spełnić to trochę zapomniane marzenie. Chłonęłam atmosferę miasta przez pryzmat zapamiętanych fragmentów z książek. To był bardzo przyjemny spacer.
Spotkała mnie dziś miła niespodzianka. Znalazłam się w Blogowych Odkryciach Tygodnia u fuNi!ty. Zajrzyjcie koniecznie, bo poleca bardzo dużo fajnych miejsc --->klik.
A już jutro Ogólnopolski Zlot Scrapbookingu w Warszawie --->klik.
Do zobaczenia :)
u. >I<

5 komentarzy:

  1. O tak, Jeżycjada ma w sobie tyle uroku, że "wciąga" dziewczynki te małe i te duże :))
    Świetny temat pracy, no wykonanie przepiękne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiałam "Jeżycjadę"!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ czaderskie rozmieszczenie wszystkich elementów! Bomba :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje za zostanie odkrytą ;)

    OdpowiedzUsuń