poniedziałek, 4 czerwca 2012

orzeźwiająco

Jakby ktoś jeszcze się nie zorientował moim ulubionym producentem papierów jest ILS ;) Znam te papiery tak dobrze, że gdy z nimi pracuję właściwie od razu przychodzą mi do głowy dodatki i szczegóły scrapa. Są jeszcze dwie firmy produkujące papiery, na których praca idzie mi tak lekko. Poza tym... mam cały karton "papierów innych" (dokładnie tak karton mam podpisany) i na żadnych  nie pracuje mi się tak łatwo i przyjemnie. ILSowe papiery łączą się moim zdaniem idealnie. Dowody znajdziecie TU--->klik.
papier: ILS
alfabet: Prima
dodatki: ILS, nitka, spray akrylowy, akwarele
Czekam na dni, kiedy znów będzie gorąco i orzeźwienie będzie na porządku dziennym. Basen, parasol i leżaki czekają grzecznie na otwarcie sezonu. Czerwiec się zaczął a za oknem coraz bardziej rześko. Czy u Was też szaleją wiatry, burze i grad?
u. >I<

4 komentarze:

  1. A place to discover your blog, I love and thanks for inspiring! I am your follower

    A hug from Madrid Spain).

    Miejsce, aby odkryć swój blog, kocham i dziękuję za inspirujące! Jestem twoim wyznawcą

    Hug z Madrytu Hiszpanii).

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :*
    thank You soo much :*

    OdpowiedzUsuń