piątek, 3 lutego 2012

52 projekt #1

Na początku roku, za sprawą bloga Uli - Sen Mai --->klik, dowiedziałam się o książce "52 scrapbooking challenges". Postanowiłam wykorzystać ją jako scrapową inspirację na 2012 rok. Co tydzień nowe wyzwanie. Zaczynam z opóźnieniem, bo książka nie jest dostępna w Polsce. W posiadanie jej weszłam dzięki nieopisanej pomocy Ani (jeszcze raz dziękuję :*). Autorką jest Elsie, cudownie kreatywna i kolorowa dziewczyna. Jej pomysły są niesamowite, a prace zachwycające i inspirujące. Zajrzyjcie koniecznie na jej blog, ona żyje w pięknym świecie --->klik. To tyle wstępu. Czas na pierwszy scrap.
Tydzień#1 - cytat pocięty na kawałki.
Książka jest po angielsku, więc przy okazji ćwiczę słówka, czyli realizuję swoje kolejne postanowienie noworoczne. Po długiej przerwie otworzyłam słownik, który przypadkiem przywitał mnie stroną z rysunkiem aparatu fotograficznego :).
Kolorowych snów.
u. >I<

4 komentarze:

  1. OoooO, Ulcia ciesze się, ze zainspirowałam! Będę podglądać, jak idzie praca nad projektem ;)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z myśli,która wpadła mi po zobaczeniu Lo'sa to "o, jaki niebiański scrap!"Naprawdę, jest śliczny ;-) I mam taką samą tasiemkę, a la koronka, rodem z empiku ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula :* mam nadzieję, że wytrwam i będzie co podglądać ;)
    Sonrisa dzięki, papierowe koronki rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. olaboga! wypadłaś mi z linków (aj hew noł ajdija jak :/) i dawno nie zaglądałam...

    nadrabiam!
    1. powodzenia w projekcie! wytrwaj!
    2. cudne zdjęcia w postach poniżej
    3. biała przestrzeń - o.O
    4. gratki nowego instaxa! fajnie tak, c`nie?
    5. buzioleeeee

    OdpowiedzUsuń