czwartek, 30 września 2010

W chmury

Zgodnie z zasadą mojej koleżanki "wszystko mi się układa, nawet włosy" różne kawałki moich wizji wreszcie złożyły się w całość. Jakiś czas temu pisałam TU, że marzy mi się papier w chmury. Do poczynienia go zmotywowała mnie kolejna edycja rękoczynów w Art-piaskownicy. Scrapu w chmurach mi się zachciało, zaczęłam od papieru, który wyszedł tak
Zdjecie wybrałam już jakiś czas temu, więc zabrałam się za dalsze klejenie i wtedy mnie olśniło! Mumka i jej boski scrap, o TEN ! Uwielbiam jej prace z całego serca, ale myśl o próbie liftowania nawet mi przez głowę nie przeszła! A tu pod wpływem chwili zaszalałm i o!
Zmykam fotografować stwory kosmiczne. Takie dziwne rzeczy zdarza mi się robić w pracy :)
Udanego wieczoru.
u. >I<

3 komentarze:

  1. Chmurkowa praca jest boska;-))))
    Pozdrawiam serdecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lily zwariowałaś! napisałaś to chyba wszędzie gdzie się da :D dziękuję pięknie :*

    OdpowiedzUsuń