czwartek, 14 lutego 2013

filc w wydaniu zimowym

Wczoraj wieczorem odebrałam telefon od rodziciela z pytaniem dlaczego nie piszę nic na blogu. "5 lutego ostatnio, no wiesz, mogłabyś coś napisać." Nie pozostaje mi więc nic innego, jak sklecić kilka słów. Ale o czym by tu... nie, że nie ma o czym, jest tego tak dużo, że ciężko wybrać. Tak to zazwyczaj jest, że jak w świecie realnym jest intensywnie, to ten wirtualny zaniedbuję na całego. Ale pewnie już zdążyliście się do tego przyzwyczaić ;). To może o tym, co ostatnio cieszy mnie w sieci. Nasz projekt PRZYKLEJ TO! spotykał się z bardzo fajnym przyjęciem. Bardzo Wam za to dziękujemy. Pomysłów mamy sporo, Wy też już zaczynacie słać do nas swoje propozycje, więc perspektywy i plany na przyszłość rosną w super tempie. 

papier bazowy: Studio Calico 
dodatki: podkładki filcowe do mebli, ILS, Studio Calico, SODAlicious, Dekoracyjna Taśma, ATD, October Afternoon, dziurkacz śnieżynka, nitki, akwarele, ołówek, pasta strukturalna


A w temacie przyklej to, wczoraj pojawiły się na blogu moje zmagania z filcowymi podkładkami. Efekt już widzicie, ale jeżeli macie ochotę poczytać i zobaczyć więcej zapraszam Was TU --->klik. 
Czy do Was też wróciła zima? Jeżeli jakimś cudem nie to u mnie znajdziecie jej pod dostatkiem. Tym razem nie wiejsko a miejsko. Stolyca.

Dużo miłości i walentynkowe buziole.
u. >I<
P.S. Zaglądajcie dziś na PRZYKLEJ TO! będzie miłośnie. Ja też będę miała swoje 5 minut.

7 komentarzy:

  1. a ja tak właśnie ostatnio przymierzałam się do zakupu takich właśnie cielistych podkładek. ale pożałowałam kasy :) jakiś był mały zestaw za dużą sumę :/ w każdym bądź razie tak patrzę, że zaczynam myśleć w dobrym kierunku! :) a co do wzorników farb - w domu mam już trzy komplety :) mąż donosi i donosi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ten kierunek wciąga :) ja kupiłam ten komplet w tesco, jakoś w styczniu, za nie całe 10 zł. a wzorniki farb to zawsze dobra inspiracja :)

      Usuń
  2. nie no, jak już tatusiek się dopominać musi, to naprawdę wstyd :) ale dobrze, że masz takiego fana, co Ci czasem wyrzut zrobi, bo nas to byś raczej nie słuchała

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zima pojawia się i znika ;) I to prawda - kiedy w życiu wrze, jak w kotle nie ma czasu na świat wirtualny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kopara mi opadła na widok tej pracy! Miodzio! :* boska :) dziękować rodzicielowi, że się doprosił posta :P

    a w Ldz dupa, po prostu zimno i tyle…

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne LO :) fajne zastosowanie filcu :)
    a zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten LO jest OBŁĘDNY !!! Nie mogę sie napatrzec na niego

    OdpowiedzUsuń