czwartek, 24 listopada 2011

listopadowy love trip 2010 album

Tak, tak 2010! Dokładnie rok leżały fotki z naszego zeszłorocznego weekendu w Górach Świętokrzyskich ---> klik. One chyba po prostu czekały na kolekcję ILSowych papierów I love pattern, która idealnie wpasowała się w kolory tamtych dni. Pierwsze podejścia do albumu robiłam w zeszłym roku, trochę powycinałam i nic nie przykleiłam, bo czegoś cały czas mi brakowało. Kiedy zobaczyłam te papiery wiedziałam, że w końcu mam komplet. Nie przedłużając, bo rok to wystarczająco długo pokazuję Wam kilka stron gotowego albumu.
W tym roku kilka listopadowych dni spędziliśmy na Mierzei Kurońskiej. Mam nadzieję, że tym razem album powstanie szybciej. Już  robiąc zdjęcia miałam na niego pomysł. Chyba, że zupełnie wsiąknę świątecznie :)
Życzę Wam jutro słońca , takiego jak dzisiaj, tylko dłużej wyglądającego zza chmur.
u. >I<

1 komentarz: