wtorek, 22 kwietnia 2014

radość o poranku.

Macie dzisiaj chwilę na scrapowanie? Jeżeli tak zajrzyjcie na blog scrapki.pl, na którym trwa tydzień pełen radosnych inspiracji --->klik. Dziś do północy jest jeszcze czas na zgłaszanie prac. Moja interpretacja tematu wygląda tak:


Moim pierwszym skojarzeniem z tematem RADOŚĆ była piosenka "Radość o poranku". Lubię ją od zawsze, a jeszcze bardziej polubiłam kiedy poznałam okoliczności powstania jej tekstu. Polskie piosenki z poprzedniej epoki lubię i już. Mam czasami taki nastrój, że budzę się z "Radością o poranku", a zasypiam z "Walcem Embarras". Cały dzień wtedy radośnie śpiewam i tańczę. Czasem uda mi się porwać w wir obrotów małżonka, który już specjalnie się nie dziwi moim pomysłom, tylko dzielnie asekuruje mnie, kiedy robię okazałe figury taneczne.


Komu chodzi nózia w rytm starych przebojów?
u.

1 komentarz: