poniedziałek, 13 stycznia 2014

helloł w 2014!

Jak minęło Wam kilka pierwszych dni nowego roku? Twardo realizujecie postanowienia, czy już powoli się poddajecie? A może to tylko ja jestem z tych mało wytrwałych i odpuszczam sobie robienie noworocznych postanowień? Zmieniająca się data w kalendarzu niby nie jest niczym szczególnym, a jednak kolejny rok zaczynam z nowymi celami, marzeniami i nadziejami. Udziela mi się atmosfera i robię podsumowanie kończącego się roku, snuję plany na kolejny. Postanowienia jednak sobie odpuszczam, bo kojarzą mi się z przymuszaniem do czegoś, na co nie mam najmniejszej ochoty. Cele i plany to zupełnie inna para kaloszy. Mam wrażenie, że spisanie ich raz na jakiś czas pomaga mi się ogarnąć w codziennym chaosie. Czasami kiedy zapomnę w jakim kierunku szłam, wracam sobie do takiej listy i hyc wskakuję na właściwe tory. A nowy rok jest tylko dodatkową motywacją, żeby tę listę zrobić.
 
 

Na scrapkowych półkach właśnie trwają przeceny. Można dorwać papiery już od złotówki! Zajrzyjcie koniecznie --->klik.
A tu znajdziecie listę materiałów, których użyłam przy robieniu noworocznego scrapa --->klik.

Dużo radości w 2014 roku!
u.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz